Webové stránky

V dnešní době již téměř neexistuje společnost, která by ke své práci nepotřebovala webové stránky. Každý, kdo podniká a nabízí nějaký produkt či službu, potřebuje, aby ho potenciální zákazníci našli.

Většina z nás, pokud hledá nějaký produkt či službu vezme chytrý telefon či sedne k počítači a brouzdá v prostředí internetu. Zařídit, aby Vás zákazník našel, je úkolem právě online marketingu. A právě jednou z podmínek úspěchu je mít kvalitní webové stránky.

S čím Vám pomůžeme?

  • Tvorba webových stránek a e-shopů,
  • redesign webových stránek,
  • webová grafika,
  • SEO,
  • analytika (Google Analytics 4 a jiné),
  • projektové řízení,
  • příprava textů na webové stránky,
  • údržba webových stránek,
  • a další.

Jak může vypadat Váš nový web

Ukázky některých prací jsou zobrazeny níže a dále se můžete podívat do recenzí

Při tvorbě webových stránek se věnujeme komplexnímu řešení na míru a přání klienta. Vždy se zaměříme na:

  • vhodný UX design, 
  • správné rozvržení a strukturu webu z pohledu uživatele a konverzní cesty, 
  • SEO, indexaci webu,
  • kvalitní texty, 
  • poutavou grafiku, 
  • zaměříme se i na to, aby web splňoval zákonné normy 
  • a byl připraven na napojení analytických systémů, které Vám také pomůžeme založit a nastavit,
  • respozivní a moderní design je samozřejmostí! 

Webové stránky nejčastěji stavíme na systému Wordpress, ale pokud si budete přát jiné řešení, umíme pracovat i s MioWeb (pro služby i e-shop), Wix anebo WebnodePokročilými řešeními pro e-shopy jsou také systémy Eshop-rychle nebo Shoptet

Zaměřujeme se, jak na webové prezentace služeb, tak e-shopy. 

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a vždy hledáme řešení, které Vám pomůže dosáhnout Vašich cílů.

Ukázku některých realizovaných projektů si můžete prohlédnout níže. Výroba však stále probíhá a nejsou zde obsaženy všechny ukázky. 

Ukázka vybraných realizací

Na další spolupráce se můžete podívat do recenzí

Chcete mít nové webové stránky?

Co by Vaše webové stránky měly obsahovat 

Mohli bychom tady napsat několik A4 textu toho, jak by stránky měly vypadat a co vše by měly mít, ať z pohledu UX (User Experience = uživatelská zkušenost s Vaším webem), tak z pohledu web designu, SEO a dalších náležitostí. Pojďme se ale bavit "česky" a podívat se na to úplně jednoduše. 

1. Najdu, co hledám

Zní to téměř stejně jako oblíbená hláška společnosti Seznam.cz, ale i ta má svou hloubku a opodstatnění. Stránky by měly zejména obsahovat odpověď na otázku, pro kterou uživatel na Váš web přišel. Zní to jednoduše, ale mnoho webových stránek potřeby uživatele nerespektuje vůbec. Správná struktura a rozložení stránek je tedy základ. 

2. Tvořím stránky s předem daným cílem, který znám

Vaše webové stránky by měly respektovat cíl pro který je stavíte. Měly by být v souladu s Vaší dlouhodobou celkovou strategií a tvořeny ne pro Vás, ale pro Vaši cílovou skupinu zákazníků. Ta se musí na stránkách umět zorientovat, aby dokázala učinit to, co od ní chcete. Proto se nebojte uživatelského testování - ptejte se lidí, kteří nejsou ovlivněni Vaším oborem. Čím více toho o své práci víte, tím méně si uvědomujete, že ostatní Vám nerozumí. 

3. Měření cílů

Jedním  z  cílů  na  Vašich  webových  stránkách  může  být  např.  vyplnění  kontaktního  formuláře,  nákup,  registrace k zasílání newsletteru, zavolání do firmy, strávení určité doby při čtení článku apod. Vždy to závisí na Vašich celkových cílech firmy. Všechny tyto činnosti se na webu dají měřit. Říkáme jim konverze (makro, mikro), cíle a někdy také např. události. Jsou často hlavním měřícím parametrem úspěšnosti Vašich marketingových kampaní

4. Responzivita 

V dnešní době stále více uživatelů navštěvuje internet z prostředí svých chytrých telefonů. Čím dál tím častěji se již i nákupy přesouvají na tato zařízení (již tedy neplatí, že si uživatel prohlédl zboží na mobilu cestou z práce a pak si ho koupil až na desktopu doma), ale daleko větší procento nákupů se uskuteční rovnou - z mobilního telefonu (klidně i více jak 70-80 % nákupů). 

Reklamní  systémy  (např.  Google  Ads)  se  při  hodnocení  Vašich  reklam  dívají  na  Vaše  stránky,  totéž  dělají  i vyhledávače, je tedy dobré sledovat a respektovat moderní trendy, a mít responzivní webové stránky. Mít responzivní webové stránky jednoduše řečeno znamená, že se uživatelská zkušenost Vašeho potenciálního zákazníka při procházení webu nezhorší, ať si stránky prohlíží na desktopu, mobilu nebo třeba tabletu. Text je vždy čitelný, web přehledný a není problém kamkoliv kliknout a přejít na další stránku. 

5. SEO 

SEO tzv. Search Engine Optimization je téma, které by vydalo na samostatnou knihu (více se dozvíte na stránce věnované přímo SEO). Velmi zjednodušeně řečeno jsou to parametry webu, které by Váš web měl ideálně splňovat, aby byl vyhledávači umístěn na vysokých (neplacených) pozicích výsledků vyhledávaní. Tedy, když někdo hledá Váš web, produkt či služby, které nabízíte, aby Vás našel. 

Toto však není jednoduchá cesta, zvlášť u nových webů (ale i starších webů, kde se tomu nebylo věnováno), je to běh na dlouhou trať. Stejně se pravděpodobně nevyhnete tomu, využívat ke své propagaci také placenou reklamu

Pokud si od nás necháte vyrobit webové stránky, můžeme Vám zaručit, že budou splňovat základní SEO aspekty. Vaše stránky budou mít doplněné veškeré metatagy, správnou strukturu, pohlídané technické aspekty, velikosti obrázků, jejich názvy, provedené interní prolinkování a další splněné náležitosti k tomu, aby měl následný SEO Specialista připravenou úrodnou půdu pro další jeho pravidelné kroky. 

6. Rychlost webu

Dalším  důležitým  aspektem  je  rychlost  webu. Nikdo  z  nás  dnes  nemá  čas. Zvykli  jsme  si  na  to,  mít  všechno hned a nikde nechceme čekat. To samé platí i na webu. Pokud se stránka rychle nenačte - odcházíme, a totéž platí i na mobilech. Proto je nutné věnovat pozornost i tomuto tématu. Rychlost stránek na desktopu a mobilu lze samozřejmě otestovat a učinit potřebné kroky k jejímu zrychlení. I s tímto Vám můžeme poradit, konkrétní kroky však s největší pravděpodobností budou na Vašich IT specialistech

7. Tím to ale nekončí

Máte doménu? Zařízený webhosting? Hotové nové webové stránky? Máte na webu dostatek obsahu, kvalitních obrázků, výzev k akci a splněné další náležitosti? A teď už netrpělivě čekáte, až přijdou první zákazníci? Nepřijdou. Bohužel ne sami od sebe. 

Nějakou dobu trvá, než si Vás vyhledávače (nejznámější Google, Seznam) vůbec všimnou. Dá se tomu pomoci, ale např. u Seznamu to stejně moc neurychlíte. 

“Váš nový web je jako prodejna, prodejna v ulici, která je zapadlá a nikdo o ní neví. Možná tam někdo omylem zabloudí, ale hned odejde, protože Vás vlastně nehledal...”

A to je to, co si musíte po spuštění webových stránek uvědomit. Můžete s návštěvností bojovat skrze různé techniky SEO, ale bude to boj na dlouhou trať a počítejte s tím, že se Vám to projeví třeba až za nějaký ten rok. Je to smysluplná činnost, nicméně trvá. Pokud však chcete rychlé výsledky, budete muset tak jako tak investovat do reklamy

Chcete pomoci s tvorbou webu?