Marketingové strategie
Základem každé cesty je cíl. A bez jasné strategie, jak ho dosáhnout a stanovení dílčích cílů, těžko vysněného konce dosáhneme.
Pojďme se zkusit lehce zasnít...
- Představte si, že stavíte dům, ale nevíte pro koho ho stavíte (pro Vaše rodiče, pro sebe, svého syna či dceru).
- Chcete, aby byl jedinečný a odlišoval se od domečků v sousedství, ale nikdy jste se po okolí nebyli podívat.
- Přejete si, aby se tomu, pro koho baráček stavíte, v něm dobře žilo, ale nevíte, co ho osloví či co se mu líbí. Dokonce ani nevíte, jak mu říct, že jste pro něj postavili právě tak jedinečný dům.
- Možná už jste začali stavět, ale teprve teď jste zjistili, že místo krásné louky povede před Vašim baráčkem dálnice. Nebo používáte zastaralé materiály a žít v něm bude znamenat sáhnout hluboko do kapsy.
- Možná ani nevíte, že tento tvar střechy, který jste si sami navrhli, bude letos stavebním hitem, o kterém by se mohlo všude psát a každý by Váš návrh mohl chtít...
Nestavte Váš marketing na nejistých základech!
Nechte si ode mě vypracovat marketingovou strategii a zaujměte to správné publikum tím správným sdělením!
Cena
Návrh marketingové strategie obsahuje analýzu konkurence, SWOT analýzu, definici USP, Tone of voice, návrh cílové skupiny a doporučení k marketingové propagaci. Případné další doporučené a požadované analýzy.
Můžeme pro Vás připravit online marketingovou strategii jen pro určitou oblast - např. pro sociální média, pro PPC kampaně a další pod oblasti digitálního marketingu.
Cena je dle rozsahu požadovaných strategií a jejich počtu, dále dle množství analýz, velikosti konkurence apod., nejčastěji se pohybuje v rozmezí 20 000 - 50 000 Kč. Pro konkrétní nabídku na míru nás neváhejte kontaktovat.
Poptávám strategii
Vyplňte všechny potřebné údaje a ozveme se Vám co nejdříve zpět.